Laatste dag voor vertrek - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Melissa en Chantal - WaarBenJij.nu Laatste dag voor vertrek - Reisverslag uit Wateringen, Nederland van Melissa en Chantal - WaarBenJij.nu

Laatste dag voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg Melissa en Chantal

30 September 2013 | Nederland, Wateringen

Het is bijna zover.. morgen rond 14.00 uur vliegen wij richting Australie!!! We hebben een korte tussenstop in Bangkok en vliegen daarna door naar Taiwan, waar wij 's ochtends aan komen en 's avonds doorvliegen naar Sydney! Gistermiddag/avond hebben wij een klein afscheidsfeestje gehad en dat was erg geslaagd!! Op dit moment zijn we hard bezig met de voorbereidingen (Chantal is Melissa haar teennagels aan het lakken)! En gaan is ff kijken of die hele paklijsten in die kleine backpack's passen! Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in en proberen jullie via deze weg een beetje op de hoogte te houden!

Liefs van ons!

• 30 September 2013 - 17:13

Lilian:

He meiden, het eerste berichtje van jullie en nog wel uit Nederland, maar ik vind het nu al leuk om jullie te gaan volgen. Heel veel succes morgen met de lange reis maar geniet ervan. groetjes Lilian xxx

• 30 September 2013 - 17:19

Rene:

Ik vind het wel erg leuk om een mailtje te ontvangen als jullie weer wat plaatsen. Ben erg benieuwd! Hoop er zelf ook ooit nog eens naar toet te gaan.

De groenten van Rene

• 30 September 2013 - 18:23

Pim:

Heel veel plezier in Australië!!

• 30 September 2013 - 18:59

Niek Grootscholte:

Melissa en Chantal samen een goeie reis naar Australie.
    En daar een prettig verblijf. groetjes

• 30 September 2013 - 19:57

Ad Zelf:

.... je paklijst is groter dan je rugzak ..... pfff....
    Australie beware....ze komen eraan....

Ik zou een kruier nemen. Zo'n roodharige Australische aboriginal met een kangaroo voor zijn kar.

Dames, geniet ervan. en een goede reis.

• 30 September 2013 - 22:53

Marja:

goede nachtrust voor nu en veel energie voor morgen. Jullie krijgen een lange reisdag . Geniet ervan vanaf het moment dat je hier in de auto weg rijdt.
    Veel plezier Chantal en Melissa, Pas goed op elkaar. Jan , Marja en Tim Kris en Ivo

• 01 Oktober 2013 - 08:32

Vera:

Chantal en Melissa,

Heel veel plezier samen tijdens deze mooie reis.
    Ik ben benieuwd wat jullie allemaal gaan beleven en zien.
    Goede reis, en tot ziens!

• 01 Oktober 2013 - 08:39

AGroo:

Nou meiden zijn jullie er klaar voor ? Over 1 uurtje gaan we rijden!

Aad

• 01 Oktober 2013 - 18:44

Marijke:

Leuk om jullie te volgen, Chantal en Melissa. Ik kijk uit naar de verhalen. Geniet ervan! Liefs van John en Marijke

• 01 Oktober 2013 - 23:24

Peet Grootscholte:

Hoi meiden, Heel veel plezier in Australie, en maak er een mooie reis van met goede herinneringen! Groeten Peet

• 02 Oktober 2013 - 16:18

Irene:

Hi there ... Inmiddels zijn we tegenvoeters. Lopen jullie nu ondersteboven of wij... Aad en irene

• 04 Oktober 2013 - 16:43

Opa En Oma:

Wij vinden het leuk om jullie belevenissen te volgen. Veel plezier en wij zijn benieuwd. Groetjes uit Kwintsheul.

• 10 Oktober 2013 - 08:27

Heilie En Maryin :